حمل و نقل الوبار

الوبار متخصص حمل بار  و باربری بین شهری 

باربری الوبار
استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

استعلام کارت هوشمند با شماره ملی

استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی، یکی از خدماتی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه می‌دهد. این خدمت برای رانندگانی که به اطلاعات کارت هوشمند خود نیاز دارند، بسیار مفید است.

رانندگانی که در باربری فعالیت می کنند باید کارت هوشمند راننده را از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای دریافت نمایند، چرا که برای استفاده از بارنامه دولتی به کارت هوشمند نیاز است. همین امر موجب شده که رانندگان باری به دنبال استعلام کارت هوشمند با شماره ملی می باشند.

در سال ۱۳۸۹ کارت هوشمند جایگزین دفترچه رانندگان باری شد و کارت هوشمند توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای به رانندگان فعال در حوزه باربری بین شهری، باربری تهران به شهرستان و رانندگان مسافری داده شد.

ما در سایت الوبار و این مقاله به معرفی نحوه استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی یا شماره ملی اشاره کرده ایم و تمام جزئیات آن را بصورت کامل توضیح داده ایم تا تمام رانندگان از نحوه استعلام کارت هوشمند با کد ملی مطلع شوند.

نحوه استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی ( روش اول ستفاده از سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای)

برای استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی می توانید از طریق سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام نمایید.

  1. به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آدرس smartcard.rmto.ir مراجعه کنید.
  2. در قسمت «استعلام‌های الکترونیک»، گزینه «استعلام کارت هوشمند راننده» را انتخاب کنید.
  3. در صفحه باز شده، کد ملی راننده را در کادر مربوطه وارد کنید.
  4. کد امنیتی تصویر را وارد کنید.
  5. بر روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.

در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، اطلاعات کارت هوشمند راننده به شما نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی راننده
  • کد ملی راننده
  • تاریخ تولد راننده
  • شماره کارت هوشمند
  • تاریخ صدور کارت هوشمند
  • تاریخ پایان اعتبار کارت هوشمند
  • نوع کارت هوشمند
  • وضعیت کارت هوشمند

بطور مثال: در این بخش باید روی گزینه استعلام کارت هوشمند راننده کلیک نمایید.

استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی
استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

در این مرحله می توانید استعلام کارت هوشمند رانندگان با شماره ملی را به راحتی انجام دهید که برای این منظور باید اطلاعات خواسته شده را وارد و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

مطابق تصویر زیر، کد ملی، شماره‌ ی موبایل و شماره‌ ی شناسنامه‌ ی خود را وارد کنید.

استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی
استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

شماره پرونده بصورت اختیاری می باشد پس نیازی به پر کردن آن نیست.

استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی
استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

پس از این که تمام موارد فوق را انجام دادید کافی است بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

اگر تمام اطلاعات وارد شده درست باشد، وارد سامانه استعلام کارت هوشمند راننده می شود و در این صفحه می‌ توانید اعتبار کارت هوشمند، سابقه تمدید و تمامی بارنامه‌ های صادره خود را مشاهده کنید.

نحوه استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با پیامک

برای استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با پیامک، کافی است شماره کارت هوشمند را به شماره 3000141 پیامک کنید. در پاسخ به این پیامک، اطلاعات کارت هوشمند راننده برای شما ارسال می‌شود.

توجه داشته باشید که شماره کارت هوشمند راننده در پشت کارت هوشمند درج شده است.

روش استعلام از طریق پیامک یکی از ساده ترین و سریعترین روش های استعلام کارت هوشمند رانندگان باری می باشد با این روش دیگر نیازی به کامپیوتر یا گوشی هوشمند نیست و خیلی راحت می توانید استعلام کارت هوشمند راننگان باری با کد ملی و شماره ملی انجام دهید.

باربری بین شهری و باربری تهران به شهرستان بصورت شبانه روزی از دیگر خدمات حمل و نقل الوبار می باشد.

نحوه استعلام کارت هوشمند راننده مسافری

یکی از نکات مهم برای رانندگان مسافری این است که کارت هوشمند برایشان نیاز می باشد چرا که این مدرک به آن‌ ها در نوبت‌ دهی پایانه کمک می‌ کند و رانندگان فعال و غیرفعال را مشخص می‌ کند. رانندگان مسافری هم از طریق صفحه‌ ی مخصوصی که در سایت مشخص شده می‌ توانند کارت هوشمند خود را استعلام نمایند.

برای ثبت نام ابتدا باید در صفحه‌ی اصلی روی گزینه‌ ی استعلام ناوگان مسافری کلیک کنید و سپس در صفحه‌ ی جدید اطلاعات خود را وارد کنید. در اینجا هم باید VIN و موبایل مالک را حتما وارد کنید اما می‌ توانید در میان آیتم‌ های دیگر به صورت انتخابی یکی از فیلدهای شماره هوشمند، شماره پلاک یا شماره پرونده را وارد کنید و سپس با وارد کردن کد امنیتی نتیجه‌ ی استعلام خود را مشاهده کنید.

استعلام کارت هوشمند رانندگان
استعلام کارت هوشمند رانندگان

شما با استفاده از این روش می توانید کارت هوشمند خود را استعلام نمایید.

اسنپ بار کامیون و حمل بار با تریلی بصورت همه روزه توسط الوبار انجام می شود.

استعلام تعداد بارنامه کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی

بارنامه دولتی سندی است که توسط شرکت‌های حمل و نقل معتبر و دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر می‌شود. این سند، قراردادی بین فرستنده و حمل کننده بار است که مشخص می‌کند که بار توسط صاحب کالا به مسئول حمل بار تحویل داده شده و نقش رسید کالا را دارد.

بارنامه دولتی دارای مزایای متعددی است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قانونی بودن حمل و نقل: بارنامه دولتی نشان دهنده این است که حمل و نقل بار به صورت قانونی انجام شده است و از جریمه‌ها و مشکلات حاشیه‌ای جلوگیری می‌شود.
  • حمل بارها در مسیرهای دولتی: بارنامه دولتی به رانندگان اجازه می‌دهد تا در مسیرهای دولتی تردد کنند و از عوارض دولتی معاف شوند.
  • بیمه بار: بارنامه دولتی معمولاً شامل بیمه بار نیز می‌شود که در صورت آسیب دیدن بار در حین حمل و نقل، خسارت وارده را جبران می‌کند.

برای استعلام تعداد بارنامه کارت هوشمند رانندگان باری با شماره ملی، می‌توانید ازطریق روش زیر استفاده کنید:

از طریق سامانه جامع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

برای این کار، ابتدا به سایت smartcard.rmto.ir مراجعه کنید. سپس، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه «استعلام کارت هوشمند رانندگان باری» کلیک کنید. در صفحه باز شده، شماره ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس، کد اعتبارسنجی ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در نهایت، روی گزینه «بررسی» کلیک کنید.

در صفحه باز شده، اطلاعات کارت هوشمند شما نمایش داده می‌شود و در قسمت «تعداد بارنامه»، تعداد بارنامه‌های صادر شده برای شما نمایش داده می‌شود.

مطالب پیشنهادی:

اسنپ بار خاور

باربری آهن مکان

تریلی 18 چرخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *